CHECK !

Boka flygbiljett till London = check ! Kommer bli grymt bra, jag, min vän Elin och våra mammor. Kommer längta så att jag nästan spricker innan det är dags. 


Igår firade jag och några andra personer att Linn har fyllt år, för ett tag sedan nu dock, mycket trevligt med god mat och roliga sällskapsspel. ;)

Idag sov jag bort hela förmiddagen, klockan 12 vaknade jag och sedan dess har jag inte gjort mycket mer än att tvätta jeans, sitta vid datorn, läst, ätit och bokat resan. Slapp dag helt enkelt.


Det här tycker jag är ganska smart sagt mina vänner :)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: S H A K E Y S H A K E Y - i shoot, with a camera.

re: Ja, jag längtar redan. Och detta året när jag är 15 får jag ju möjlighet att utvecklas ännu mer inom foto innan jag startar eget. Ska bli kul att se hur det går :D

2010-12-31 @ 12:03:18
URL: http://shakeyshakey.blogg.se/
Postat av: Emelie

Asså shit, jag vill också åka till London!! D: Får man va med eller? ;P <3

2010-12-31 @ 13:35:22
URL: http://emelielindstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0